Snak med vores administrerende direktør

Hos Altro har vi forpligtet os til fortsat forbedring af produkter og services. Vores ”Kundens stemme” program er en integreret del af den måde, vi fører forretning på, og vi er altid glade for at høre, hvad du har at sige om din oplevelse med os.

Al den tilbagemelding, du giver os, deles i hele virksomheden, så alle teams kan se, hvordan deres handlinger påvirker vores kunder, og hvilke ændringer, de kan gøre. Nogle eksempler på disse ændringer er angivet i denne del af webstedet, så du kan se, at det ikke bare er noget, vi snakker om, men at vi handler på det.

Dine observationer og meninger tæller virkelig meget. Jeg har bemærket en ændring i den måde, vi arbejder på, og at mine teams hele tiden henviser til punkter, som I, vores kunder, har gjort om nye produkter, markedsføring, service og branchen.

Alle i Altro-teamet er engageret i at udvikle en partnerskabstilgang kunderne, hvor vi deler udviklingsidéer. Det betyder større samarbejde om produktudvikling, markedsføring og kundeserviceaktiviteter. Jeg bliver ved med at finde disse diskussioner utroligt værdifulde til at hjælpe mig til at forme fremtidens ledelse af Altro.

Jeg har været glad for at få muligheden for at snakke ansigt til ansigt med så mange af jer, når I har besøgt os i Letchworth. Jeg stiller altid spørgsmålet ”Så hvad ville du ændre, hvis du var i mine sko?” og jeres svar har haft en stor indflydelse på forretningen. Desværre kan jeg ikke møde alle vores kunder, så jeg håber, I vil bruge dette websted til at dele jeres kommentarer – gode og dårlige – med mig gennem nedenstående blanket.

Jeg vil gerne på forhånd takke jer for at tage jer tid til at dele jeres oplevelse af Altro med os. Der er altid ting, vi kan forbedre, og jeres kommentarer er så vigtige til at hjælpe mig med at finde ud af, hvor vi skal bruge vores tid.

Richard Kahn