Altros tekniske services

Altros tekniske services

Altros tekniske serviceteams er her for at hjælpe dig, uanset hvor du befinder dig i verden. De har detaljeret kendskab til substratteknologi og eventuelle problemer, der kan opstå. De kan tilbyde dig løsninger og information vedrørende forskellige installationsteknikker. Derfor bedes du venligst kontakte dem, hvis du behøver dem, uanset om du er entreprenør, arkitekt, designer eller slutbruger.

Anlægsbesøg og testområder

Anlægsbesøg kan arrangeres, så du kan se et produkt, du overvejer, in situ, og som har været installeret noget tid i et arbejdsmiljø, der minder om dit eget. Hvis det er nødvendigt, kan der installeres et testområde for at forsikre dig om, at produktet vil opfylde dine behov.

Vedligeholdelse og kundepleje

Din Altro-konsulent kan oplyse dig om rengøring og vedligeholdelse, således at du vil være fuldstændig tilfreds med produktet i hele installationens levetid. Kontakt os derfor endelig for yderligere oplysninger.

Kundeservicecentre

Vi har etableret vores globale kundeservicecentre for at give dig information og hjælp, når du behøver det, fastlægge og opfylde dine krav og bidrage til, at dine projekter forløber uden problemer. Kundeservicepersonalet vil hjælpe dig før, under og efter installation. De har gennemgået omhyggelig oplæring og kan besvare alle de spørgsmål, du måtte have - fra tekniske problemer til produktprøver. De er kun et telefonopkald eller en e-mail væk.

Kundeservicemedarbejdernes mission er at hjælpe dig med at få den løsning, du behøver, så hurtigt som muligt. Alle prøveanmodninger behandles samme dag de afgives, ligesom vi foretager streng lagerkontrol og rettidig levering for at sikre, i det omfang det er muligt, at du modtager det produkt, du behøver, når du skal bruge det.

“Altro er en pålidelig leverandør, som vi har kendt i mange år. Derudover kan Altro give relevante ekspertråd om de seneste retningslinjer inden for brandsikkerhed og gulvholdbarhed”

Werner Benz, Master Mechanic of Interior Fittings, SSB.

“Det at have dedikerede teams inden for kundeservicecenteret betyder, at en hvilken som helst kunde, der kontakter os, eller som kontaktes af os, vil tale med en specialist - den rette person for hurtig og effektiv hjælp. Hvad angår personalet, så sidder de sammen med medarbejdere fra andre afdelinger af virksomheden, og det betyder, at der er en aktuel, konsistent viden og fastlagte processer. Dette gør en stor forskel, når der skal gives en rigtig god kundeserviceoplevelse”

Richard Kahn, , administrerende direktør, Altro Ltd.

Erhvervsfaglige skoler

Vi mener, at en kvalitetsinstallation af vores produkter er af afgørende betydning. Derfor driver vi flere, populære, internationale erhvervsfaglige skoler der underviser et netværk af professionelle installatører i de seneste teknikker og fremme bedste praksis. Vi anbefaler altid, at du anvender Altro-uddannede installatører.

“Vi sender hvert medlem af vores personale til en erhvervsfaglig Altro-skole, da det er et godt udgangspunkt for at give dem den rette viden og muligheden for at se, hvordan tingene skal gøres”.

Justin Dorling, salgsdirektør hos MGDi Storbritannien