Vi værdsætter vores kunder og lytter til deres behov

”God arkitektur bør være en projektion af livet selv, og det omfatter et intimt kendskab til biologiske, sociale, tekniske og kunstneriske problemer.”

- Walter Gropius

Innovation kommer først i alt det, vi gør, men vi gør det ikke alene. Gennem 100 år har vi vidst, at dét at lytte til og indgå partnerskaber med vores kunder er måden, hvorpå vi skal imødekomme tidernes skiftende behov og levere de rette løsninger.

Hvordan kan vores bygninger blive mere bæredygtige? Hvordan installerer vi bedre løsninger til gulve og vægge under stadigt stigende tidspres? Kan enkle forbedringer booste velværet for enkeltpersoner eller hele grupper af mennesker? Hvilke ændringer vil vi se inden for mental sundhedspleje i løbet af de næste fem år? Hvor vigtige er de sociale medier for dig i forhold til at få montagevejledning?

Vi bruger enhver lejlighed til at høre, hvad du har at sige. Siden 2008 har vi inviteret kunder til at tilbringe en dag sammen med os i vores britiske hovedkvarter som en del af vores program "kundens stemme”. Det er en dag, hvor vi hører, hvad du har at sige om os, vores produkter, og hvordan du ønsker at samarbejde med os. Det giver utrolig værdifuld indsigt for os. De samtaler, vi har haft med kunder, har direkte ført til introduktion af nye produkter, kundeserviceforbedringer og ændringer af vores hjemmeside, blandt andet. Hvis du gerne vil besøge os, så kontakt os.

Vi kører også løbende forskningsprogrammer, der undersøger mulighederne på tværs af forskellige sektorer inden for en lang række emner.